Happyasya 34+3 haftalığım, sıvımın azaldığını öğrendim. Artması için ne yapmalıyım. Yardımcı olur musunuz 🥺
U-E Happyasya bol bol sıvı tüketmen lazım sıvı içerigi fazla olan meyvelerde suyu artırıyor karpuz salatalık gibi havuç suyu cok etkili birde hareketini biraz kısıtlaman lazım
isimsiz1i Happyasya ne demek canım hepimiz aynıyız sadece bazen kafamız dolu olduğu için aklımıza bişe gelmiyor inş iyi gelir 🤲🏻🤲🏻❤️
Happyasya isimsiz1i benim doktorum biraz panik bir doktor bu haftalarda amniyon sıvısının azalması doğal değil midir bilginiz var mı acaba çok korkuyorm
isimsiz1i Happyasya vallah benimde ilk gebeliğim ve 29+5 olduk ikizler en son 26+3te gittik normal dedi suyu kilosu içinn fazla dedi şeker yüklemesi yapmak istedi ben yapmadım ama korkma su iç sürekli bide havuç suyu dengelicek inş günde ne kadar su içiyorsunuz aceba
Happyasya isimsiz1i ayy ikiz mi ne kadar güzel 🥰 inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız🙏Aslında gün içinde bol sıvı tükettiğimi düşünüyorum acaba kan ter içinde kaldığım için mi yetersiz kalıyor. Gün içimde sürekli ev işi yemekle meşgulüm siz benim yaptığımı yapmayın şimdi bol bol dinlenmem gerekmiş
isimsiz1i Happyasya amin inşallah cümlemiz 🤲🏻🤲🏻😇 bende öyleyim ama temizliği eşim yapıyor bana yaptırmıyor yemeği yapıyorum bide boluda oturuyorum istanbuldan geldim burada nem yok evimde serin terlemiyorum hiç