Zhra4242 buiyimi Çokta düşünmemeye çalışın ben öyle yapıyorum öyle yada böyle bebek olacak hani rabbim kolaylık versin inşallah
Lavininannesi1 zcelik Tamda aynı durumdayım cnm 40.haftadayım doktorum da bana aynı şeyleri söyledi pazrtesi sabah gidecm bakalm ne olacak
zcelik Lavininannesi1 bana artış yatış verecek sabah erken gel dedi, 3. Doğumum olmasına rağmen tırsıyorum 😄
Ayskem zcelik benim doktorumda suniye karşı kendiliğinden gelmesini bekliyoruz bende de ya gelmezse kaygısı çok var bilmiyorum nolcak böyle
zcelik Ayskem 41 e kadar kendi isteğiyle gelmezse mecburen suni deneyecek ya da isteğe bağlı sezaryen
Lavininannesi1 zcelik Hayırlısı ile bunuda atlatırsın inşallah cnm,sağlıkla kucağımıza alırız Allah’ın izniyle 🙏🥰
Nurkck6 burcinnb bol bol adacayi iç canim ve squat hareketi yap 39+3 de doğum yaptım 3 cm acikligim vardi bunları uyguladım akşamına dogumum oldu elhamdülillah
Betulll06 Ayskem bende 40+ 1 hafta oldum daha bekliyorum sancım yok ne yapacağım nasıl doğrulacağım merak ediyorum doğrusu 🤰🤷♀️
Inciiio zcelik yemin ederim şu an beni daha iyi anlatamazlardı aynı bende öyleyim aynı midemin üstüne iyice bastırıyor içim sızlıyor resmen çok zor çok