Ece003 Sena_bngll bende öyle 8+3 mide bulantısı için prilam dr öneriyorum doktorunuza yazdırabilirsiniz birde ben bileklerime kolonya döküp pervane karşısına geçmeyi buldum iyi geliyor bana 😂😂
Bett_blog Burcin_aktas27 37+4💜🐣 hiç bu haftaları göreceğimi tahmin etmezdim günler geçmiyordu şükğr az kaldı🤲🏻🥰
Ece003 Sena_bngll hadi ya sebebi nedir ki riskli mi gebeliğiniz bende tam tersi ilaçlar ve iğneler ile hamilelik geçiriyorum