36+5 idrar yolu enfeksiyonu dedi bana da 1 hafta sonra doğuruyorum diye gittim acile inanılmaz kasık bel ağrısıyla kum döküyormuşum gebeliğimde bu 2. Oldu bol bol su içtim yanımda şişeyle geziyordum midem bulanıyordu su içmekten ve içine limon sıkıyordum biraz ve belimi sarıyorum 2 tane çamaşır pet takıyordum bana sıcak çok iyi geldi