Ece003 sağolun Allah razı olsun. Kardeşim çalışmaya gitti oraya. Annem hop oturup hop kalkıyo sürekli çıkmamış kardeşin değil mi sana söyler diye beni arıyo. Otel personelin çıkmasına izin vermiyormuş güvenlik önlemi olarak ama duramıyorum diyo kardeşim de. Bilmiyorum hakkımızda hayırlısı, kaç gündür uyku falan zaten yok. Gerçekten ama olan garibana oluyor. Hayvanlar falan napacaklarını bilemiyo panik halinde telef olmuş hayvanlar hep. İnsanların evi barkı yandı, çok üzülüyorum