38+5 e sezaryen günü almıştık bugün son bir kontrolümüz vardı ama maalesef bebeğimin gelişimi bir türlü ilerlemiyoorr, doktor daha fazla bekletmenin manası olmadığını artık dışarda onu beslemem gerektiğini söyledi ve yarın tekrar bi nst ye gel ama bu sefer hazırlıklı gel çantan yanında olsun dedi, yarın doğuracak mıyımm yoksa pazartesine mi kalacak hiç bir fikrim yok bu belirsizlik de çok kötü oldu benim için kendimi pazartesine odaklamistim hep 🥺 dualarınızı eksik etmeyiin aşırı tedirginim ve çok korkuyorum 🥺🥺🙈🙈