iremgun 15 dakikalık aneztesi verdiler, dokundu mu bilmiyorum ama ilk kalktığım an çok midem bulandı, ağrı desen kasıklarım fenaydı resmen ordan bişey alıyorlardı çok fenaydı, aorol iki paket 1000lik serum hızlı verdiler azıcık azalma oldu gibi oldu ama yok anam geçmek bilmedi yemek yedim biraz kendime geldim şimdi elhamdülillah iyiyim uyudum 11den beri. Yarın umarım çıkarırlar sonta çok yakıyor acıtıyor kurtulmak istiyorum. Bide sırt üstü yatıyorum sağa sola dönemiyorum dikislerim patlamasın diye. Bebek de dün kasılma gördü doktorum o yüzden dün gece ve bu gece daha kalıcam yarın inşallah taburcu olurum.