Neseliiiiii7 Kızlar bebek 4,200 gr ve oldukça iri doktor sezeryanı önerdi. Ama ben Gine’de 42 haftaya kadar gelmesini beklemelimiyim ?
gokcekocyigit07 Neseliiiiii7 bence artık daha fazla riske atma önemli olan doğumun türü değil senin ve bebeğin sağlığı, hem doktor da gerekeni demiş zaten.
Alagzpnr Neseliiiiii7 canm bnm günü gecen bebeklerin kaka yapma gibi bi durumu var bence riske atma. Ayrica kilosuda cok iyi alttan kesik atacagina direk sezeryan olmalısın tabi yine karar senin hayırlısı ile kucağına almayi nasip etsin rabbim.
Nur2308 Neseliiiiii7 Kendini ve Bebegini de Riske atma canım Karar senin tabiki Ama 42 haftaya kadar beklemek baya riskli Rabbim Sag saglim kurtarsın işallah sizleri 🤲🤲
Kevser01 Neseliiiiii7 kilosu maşallah gercekten cok iyi ama bu kiloyla normal dogumda cok zorlanirsin benim doktorum 3500 kilodan sonra normalin cok zor olacagini soylemisti yazik rahmin parcalanir eskisi gibi olmaz demisti 3500 kiloyu gecerse buyuk ihtimal bende sezeryan olurum ama senin icin cok zor bir dogum olur baya bir kesik atarlar yazik bence
Huelyaa Neseliiiiii7 ben 40+3 de sezeryan oldum rahmimde incelme bile olmamıştı korkutmak istemem ama kalasını yiyen ve engelli olan kordon dolanan bebeklere denk geldim hep orda burda ben korktum hemen sezeryan oldum inşallah sağlıkla kucağına alırsın ama bilim yanılmaz ben tabi ki senin kararın