Çok iyi olmasada doğumum ikinci kızımı sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım Allah’ıma şükürler olsun ❤️ İlk doğumum ne kadar güzel gitsede bu ikinci doğumum daha uzun daha acılı ve yorucuydu. Gece saat 3 te bir anda suyum patladı ama sancılarım düzensiz sonra sabaha karşı iyice kesildi hastahaneye gittiğimde 3 cm açılmam vardı sabah 12 ye kadar bekledik ne açılma ne sancı en sonunda suni sancı bağladılar 6 cm kadar herşey yolundaydı aman allahım ondan sonra nefesim kesildi resmen 🤦🏻♀️Çatala çık in çatı muayenesi mahvetti beni suni sancıyla birlikte olduğu için oda ☺️ En sonunda öyle böyle açılmam tamamlandı 4 ıkınmayla meleğim kucağımdaydı ama bitti gitti herşey unutuldu hemen ❤️ Ve hemen ayağa kalktım normal doğumun avantajları çocuğumu emzirdim ilgilendim ❤️ Yarın olsada ablasıyla tanışşa artık 😍