Hafissee Deletedmom9823 valla herşey para 😁 e bebekte bi sepet yapmışlar neymiş beyaz renkli ayrımlı sepetmiş 😁 makinaya atarken zaten beyazla renkliyi ayırıp seçip atıyoruz 😁 para kırmak için ne yaocaklarını şaşırdılar 😁 al normal naylon sepet kullan gitsin
Deletedmom9823 Hafissee ya hakkat e bebeğe baktım o çok pahalı geldi 50-60 tl ye küçük çAplı bişey istiyorum dedm alanlar belki öyle almıştır
3MelekAnnesi3 Deletedmom9823 almadım evde olan Baska sepete biriktirdim oglumun kirlisini hep 16 aylık hala ayrı biriktirip ayrı yıkıyorum 😊bu bebegim de öyle olcak sanırım 1 yasına kadar tek yıkarım 1 den sonra abisiyle beraber yıkarım yine bizimkine katmam 😊
Pelit7 Trendyolda katlanabilen kumaş kenarları ahşap kirli sepetleri var ben onlardan düşünüyorum hem iki bölmeli hem kumaş kısmı yıkanabiliyor ve odasına da uygun olucak daha sonra oyuncak sepeti olarakta kullanabilirim diye düşünüyorum
Meraklibiri Deletedmom9823 kız bence gerek yok bak benim kızım 1 yaşında daha sepete girmeden makineye giriyo zaten😂