Aysegul2210 Merhaba hanımlar 31+6 günlüğüm bu gün sağ göğüsümden sıvı geldi damla damla birde baya sızlıyor bu normal mi?
Sali3 Aysegul2210 Normal canım ama sıkma göğüs uçlarını uyarmak erken doğum riski taşır diyo doktorlar. Benim hamileliğin başından beri geliyo
Kusayse Aysegul2210 çok normal canım arık doğum yaklaştıkça süt bezlerin süt salgilamaya başlıyor İnşallah hep böyle bereketli olur sakın açım gitsin diye sagayim deme ağız sütü en önemli süttür bebeğini dış dünyaya adepte edecek antikorlar var onda
Aysegul2210 Sali3 Yok sıkmadım da biraz fazla sızladı dokunmadım zaten o yüzden korktum bişi oldu diye