Bussratozaan Ben bugun itibar ile 35. Haftaya girdim yani 35+0 aslında 36 diyolar neyse ishal sırt agrısı yatınca rahatsız olma sürekli ev işi cocugun odasıyla uğraşma isteği, nefes darlıgı sık idrar vajinada baskı oluyor bunlar normalmi
Nur2308 Bussratozaan Bende aynı Canım Dogum hazırlık diyor herkez Rabbim Bizleri sag saglim Kavuştursun evlatlarımıza işallah 🤲
Aleyna06 Bussratozaan Bende bugün rahim batması rahmime sancı vurup durdu bebek hareket ettikçe altıma çok baskı yaptı ayağa kalksam suyum gelicek gibiydi heran altım cikicakmis gibi hissettim 36+2 benimde ve hastaneye gittim nstye girdim sancım gözüktü ve açılma varmı diye bakıldı bende de her an herşey olabilir
Tatahrun Bussratozaan Bende 35.3ama ultrasonda 37.3cikiyorum benim ki kanala yerleşmiş çıkmak için uğraşıyor galiba en azından 38 haftalık olana kadar dayansin istiyoruz bakalım nasip hayırlısıyla Allah’ım kucaklarimiza bebislerimizi çok kasılıp toplanıyor ve çok sisiyorum artık 😂
Urs-19 Bende 36+6 oldum bende de aynı belirtiler var kontrole gittim ve sancım çıktı her an herşey olabilir dedi doktorum beklemedeyim 🤦♀️ Rahimde batma gibi bişey oluyor sanırım geliyor gelmekte olan 💁♀️
Bussratozaan Urs-19 ay rahimde mi bilmiyorum tam karnımın altına bi yumruk birikiyor sanki doğrulamıyorum resmen yamukup kalıyorum. Birde sürekli bi gaz sancısı gibi bişi geziyor karnımda bebeişte eskisi gibi hareketli değil
1prensannesi-34 Bussratozaan günümüz aynı bende 35+0 doğuma 35 gün kaldı görünüyor aynı belirtiler bende de var sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri inşallah 🙏🙏🌸
Bussratozaan Nur2308 hissediyorum canım kasılmalar toplanmalar tık tım at alar var ama eskisi gibi ordan oraya gitme yok sanırım yeri daraldıgı için diyorlar yarın kontrolumuz var zaten kalp atısına bugun bakıldı gayet iyiysi
Bussratozaan Tatahrun ay valla bizfe sat’a göre 1 hafta geriden gidiyorduk en son ne oldu bilmiyorm yarn belli olcak hepsi 😅
Bussratozaan Nur2308 evet bende öyle duydum ama erken daha diye pek düşünmedim inşallah öyle değildir insan korkuyır erken doğum olur mu diye
Nur2308 Bussratozaan Takip et canım yinede Hereketlerini falan sen şüphen olursa acil gitmemezlik etme
Nur2308 Bussratozaan Öyle canım valla Rabbim vaktinde saglıcakla dogum nasip etsin isallah 🤲 Kız mı erkek mı senin
Nur2308 Bussratozaan erkek bekler derler canım Benim kız Aynen öyle Gebeligimde hic zorlanmadım Bu son ay Bitirdi beni valla Agrılar kasılmalar Herketleri canımı yakıo Oturamıyom kalkamıyom az kaldı allahın izniyle 🤲🤲
3MelekAnnesi3 Bussratozaan normal bence cnm alta baskı bebek kanala girmeye calıstıggı için olabilir yat dinlen biraz
Kubra_baydar Bussratozaan bnde 35haftadayim ağrılarım var belim karnimda alt tarafta ağrı sancı var yatamıyorum şimdi kasıklarım ağrıyor durmazsa yarın acile gidip nstye gircem Artık