Flz Benim sırt ve sadece sag tarafımda agrilar oluyordu sanci gibi. Dayanamiyordum agliyordum. Doktora gidip durumu anlattim ultrasonla baktilar 18 mm büyüme olmustu. Hastanede yattigim surede 23 mm ye cikti. Stent denilen bisey takilmasi gerekiyordu bobregin daha fazla buyumemesi icin fakat o zaman bebek 24 haftalikti erken dogumu tetikliyor. Parolla durdurdular hep agrimi. Agri gecince eve yolladilar. Suan 32 haftaligiz buyume var fakat agri yok. Doktor dogumla beraber gececegini soyledi.