Selam kizlar,
Uzun zamandır 100 mg vajinal kullanıyordum. Dün kanama ile hastaneye yattım serum iğne vs yedim. Bugün itibariyle progestan 200 mg kullanmaya başladım. Ama çok ilginç bir şey oldu vajinam küçülmüş asla ilerlemiyor ilaç. Parmağım bile girmedi. Sanki içi şiş gibi veya daralmış gibi. Yaşayan var mı? Hayret ettim