Kızlar 17+3 haftalık hamileyim son 1 haftadır akşamları aşırı şişkinlik oluyor. Sol kasıkta ara ara ağrı oluyor. Bir de vajinada sızı ve ağrı oluyor ara ara yaşayanlar var mı? En son idrar tahlili yaptığımda temiz çıktı sonuç. Enfeksiyon değil🤷🏼♀️
Bir de başka bi sorum olacak😄
Bebeği 1 hafta önce hissettim ama daha hissedemiyorum doktor 2 haftaya hissedersin dedi. Sizde de öylemi?