kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğimin herşeyi iyi çok şükür suyu hareketleri falan ama doktor kafatası ölçümü 29 hafta karın çevresi 28 hafta dedi bir hafta geriden geliyormuş karın çevresi sıkıntı değil dedi doktor 20 günde bir takip edelim dedi kilosu 1200 kilo acaba nasıl ilk gebeligim bilgim yok sıkıntılı bir durum mu bu yaaa