La_Liberte Arkadaşlar ben iki ay önce Sezaryen ameliyat oldum. Erken doğum oldu ve sonrasında maalesef bebeğimi kaybettim. Sonrasında çok fazla kanamam oldu ve doktorum 1 ay boyunca primolut kullanmamı bıraktıktan sonrasında adet olacağımı söyledi. Yorumları okuduğumda bu ilacı kullanan herkes sonrasında çok ağır adet sancıları çektiğini söylemiş. Benim adetlerin zaten çok sancılıydı. Şu an biraz korkuyorum. Zaten Koronalıyım ve nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyorum. Size sorum şu: 1-ilacı bıraktıktan kaç gün sonra kanamanız başladı? 2-Adetiniz çok mu ağır geçti?
La_Liberte Bu sabah korkuyla uyandım. Halbuki zaten ağır geçer adet dönemim. Yaşadıklarımın travmatik etkisi sanırım. Umarım bana yardımcı olabilecek birileri çıkar 😞
La_Liberte Dubletombikdoner hassasiyetiniz ve ince düşünceliliğiniz için çok teşekkür ederim sağolun. İnşallah siz sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz. Aslında acıya çok dayanıklı bir insanım ama yaşadıklarım beni çok etkiledi. 15 gündür karantinadayım ve 11 günüm daha var eşimden sonra test yaptığım için. Zor bir dönem Allah beterinden korusun ve kimseye yaşatmasın🙏🏻
Dubletombikdoner La_Liberte Amin inşallah kendinizi uzmeyin diycem ama pek fayda etmeyecek 🤷🏻♀ çok geçmiş olsun bian önce sağlığınıza kavusursunuz umarim. Yaşadıklarınız gercekten cok zor sizi asla anlayamam 😌☹️
La_Liberte Dubletombikdoner çok teşekkür ederim çok iyi kalplisiniz 🙏🏻 Allah sizi hep güzelliklerle, sağlıkla, mutlulukla karşılaştırsın inşallah 💜
La_Liberte Myworld34 çok teşekkür ederim gerçekten doğruymuş demek ki yazılanlar 😞 neyse ki karantinadayım dışarda işim yok evde dinlenirim 😞
Anesanne La_Liberte canım ben de kullanıyorum arada bu ilacı hiç de öyle abartılı kanamam veya sancım olmamıştı. Kendini şartlandırma bence çok geçmiş olsun
La_Liberte Anesanne yaaa bi ben 1 ay kullandım o kadar kötü yorumlar var ki 😞 zaten adetim ağrılı sızılı oluyor mahvoluyorum. Şimdi korkuyla bekliyorum daha.
calikusu_03 Ben bu ilacı hamile kalmadan önce kullanmıştım. Tatile gidecektik ve adet geciktirici olarak kullandım. Kullanırken regl olmuyorsunuz , bıraktıktan birkaç gün sonra olmuştum bende aman aman bi ağrı olmadı ama ağır geçirenler olduğunu duymuştum
La_Liberte calikusu_03 inşallah benim de zor geçmez . Benim kanamam dursun verdi doktor bir ay kullandım. Herkes iki üç gün kullanıyor bir de 🤦🏼♀️ Ne diyelim hayırlısı olsun. Zaten koronayım umarım bu da eklenmez üstüne