MuratAyse Merhabalar anneler ben 35+3 haftalık gebeyim doktor kontorlde bebek ters şu an alanı dar olduğu için dönmesi biraz zor sezeryan olabilir dedi bu haftadan sonra doner mi acaba böyle bi durum yaşayan var mı
HavvaK MuratAyse döner tabiki. Benim arkadaşımın döndü. Ama o bi ebe ile çalıştı. Birtakım hareketler filan yaptılar
Pinar-nehir Çok zor benimde ters 37+ 5 im ilk doğumum normaldi bu bebeiş ters hep bu haflarda doktor zor dedi yeri darladı çünkü bende sezryan olucam büyük ihtimalee
Dunyyam Benimde 35+6 da gittim ters bu haftalardan sonra çok nadir dönüyor ancak biz yinede bekleyeceğiz duruma göre hareket edeceğiz dedi doktorum :)