Oncelikle normal dogum yapmayan yarım annedir’ciler uzak dursun lutfen.
Erken dogum riskim yok acikcasi,ama olmasi gereken zamandan once gelmeye kalkarsa nasil olucak.. yani hic belirti vermeden bi yerde gezerken,kasildik sancimiz oldu,hastaneye gittik,kanala girmis dediler.peki yine de sezeryana donebiliyormuyuz ? Pskljm bozulMk uzrre stresten, 32 haftaligiz zaman yaklasiyor,aniden sezeryana girmem gerekir diye aç karna yakın geziyorum,az yiyip cabuk sindirmek icin.sonucta beklemek icin 8 saatim olmayabilir dimi 😐 neler dusunur oldum ya