gurbetcikizii ben bugün doktorumdan omega3 istedim folik asit bitti çünkü artık 12. haftada bitiriyorlarmış ve markası imom sizce iyi bi omega3 müdür siz hangisinden kullanıyorsunuz?🙈
Caglaluna gurbetcikizii innate pronatal başladık biz de ama her gün almıyorum. Doktorum 2-3 günde 1 al dedi 🌸