Edadadada
Kız erkekten daha zor doğar der annem hep 3 kız 1 erkek doğurmuş biri olarak ne kadar doğru bilemiyorum tabi benm ilkim kız önce normale simra sezaryene girdm kızım çok zor oldu oglumda Sezaryen günü almaya gidicektm daha 37 haftalık doğdu evde suyum geldi sancı çektim boşu boşuna Sezaryen olucaktm çünkü yine ama eğer normal olsa cok cok kolay olurdu 3.5 santim olmuştu bile açılmam hastanede doktoru beklerken . Hic korkmayın Rabbim acısız ağrısız kucağınıza almayı nasip etsin ama erkek daha kolay derler.