Pakizeninmelegi canim öncelikle cokk gecmiş olsun şimdiden Rabbim safî ismiyle şifalar versin bende atlattım doktor corasprin ve günde 3 defa parol vermişti sadece ben ağrı durumuma göre içtim parolu sürekli uyudum ilk günlerde sırtım yandi resmen sıcak suda ve kemiklerim ağrıdı koku kaybımda olmuştu ,NE YAPTIM? Bol su her tuvalete çıktığımda yine su içtim icebiliyorsan sirkeli, sık sık besl3ndim meyve kuruyemiş çorba , duş aldım hep çok rahatlattı , kekik yağı öneriyorlar suya birkaç damla damlatıp, ıhlamur ic günde 1defa bitkisel herseyin fazlası yasak bize , birde bebeğimize once Allahin izniyle tabi hicbiesey olmuyor dedi bana doktorum, karantinaya snra 2 3 kere detayli baktırdım bi sıkıntı yok şimdilik kendini korkutma diğer vitaminlerin içmeye devam et kan ilacı Magnezyum vs. biraz sabırla anlatacaksın insallah