FusunF Battaniyeli ilk kanda çıkar zaten idrar daha sonradan çıkar benim adetim 5.gununde idrarda pozitif çıkmıştı öncesinden kan testi yaptırdım ben
Zynpxx Battaniyeli geç yumurtlamıştım ben. Adetim 3 gün geçti test yaptım negatif çıktı. 5. Gün kan verdim beta değerim 13çıkmıştı
Oglusununannesi06 13den sonra kaç gün sonra kan verdiniz ve kaç çıktı canım adet gunum 10.7cikti pzartesi tekrar verecem ama korkuyorum yükselmez diye
KkubraOz Oglusununannesi06 bende dün 11 değerle öğrendim adet günümdü dokrorum salı günü tekrar test istedi yükselmesini takip edicez. Benim lekelenmem ve hafif kanamam da var korkuyorum bi yandan da 😞
Zynpxx Oglusununannesi06 doktora gittiğim için ertesi gün vermek zorunda kaldım 21 çıktı ardından iki gün sonra verdim 144 çıkmıştı🥰
KkubraOz Damlakrdg benimde devam ediyor progestan kullanıyorum doktor günde 3 defa kullan dedi ama hayırlısı artık umarım kötü bişey olmaz 😞
Damlakrdg KkubraOz KkubraOz insallah canim benimde dunden beri lekelenmem var ama hayirlisi bakalim hala normal adete donmedi korkuyorumda insallah normaldir