Suprizikizler Ben bayaa bi ağır atlattım ilk 5 ay kustum acildeydim her gün. Şimdi de ağrılar ağırlık çok fazla yine ayda iki defa serum alıyorum yürümem bile çok zor. Nefes alamıyorum burnum boğazım tıkanık hep. Daha zamanım da var. Ben baya bi ağır geçirenlerdenim yani. Hayırlısıyla 9 haftam kaldı doğuma kalan son gücümle takla atarak gitcem diyorum 😂