Arkadaşlar hayırlı akşamlar bugün araştırma hastanesinde detaylıya girdim ondan bir kaç gün önce özel hastanede baktık bebeğime doktor bütün organları felan inceledi herşey normal dedi fakat bugün ki ultrasoncu değerleri söyledikten sonra iyice baktı ama bişey demedi bende hocam bi sıkıntı mı var dedim haftasına göre normal dedi sonrasında biraz daha baktı dedi sana başka bişey dediler mi hayır olumsuz bişey demediler dedim sonra kalktım kafama takıldı bişey mi gördü yoksa öylesine mi sordu görse söylerler dimi ?