Tugceliko19-19 Kızlar 22 haftalığım hala arada adet sancısı gibi bi sancı çekiyorum 10 sn kadar süren normal mi ? SiZler de yaşadınız mı ya da yaşıyo musunuz ? Genel de ilk 3 ay oluyodu ama :/
Tugceliko19-19 Gndaylin yalancı doğum kasılmalarıymış vücut kendimi doğuma hazırlıyomuş öyle yazıyo ama bilemedim😕
Gndaylin Tugceliko19-19 internete herşey yazıyorda bana doktor dinlendikçe geçen agrılar sorun değil dedi
QOH Tugceliko19-19 30. Haftadan sonra oluyor braxton-hicks kasılmaları sizin haftanız küçük onun için.Rahim genişleme ağrılarınız olabilir ama her halükarda doktorunuza muhakkak şikayetinizi iletin,ağrılar başka bir şey de olabilir Allah korusun🤲🏻
Tugceliko19-19 gazetecianne evet onu da duydum magnezyum eksikliğinden olabilir diye sade soda içmek iyi geliyormuş :)
Tugceliko19-19 QOH gittim dr ye rahimde genişlik yok açılma yok bebişte de herhangi bi sıkıntı yok çok şükür ama bazılarının oluyomuş adet sancısı gibi arada öyle duydum
QOH Tugceliko19-19 çok sevindim,hamd olsun siz de bebek de sağlıklısınız🤲🏻 Rabbim kalan günlerinizi sağlıklı,huzurlu geçirsin🤲🏻