Bir kız bir erkek bekliyoruz ama henüz isme karar vermedik. Erken diye. Ama tabi insanın aklından birşeyler geçiyor😊kıza renk olabilir diye düşünüyorum. Erkek de poyraz. Eşim henüz sır küpü aklında birşey var ama söylemiyor. Herhalde ikişer isim olacak.