Kızlar merhaba dün ağrıyla acile gittim 2 cm acilma var ama sancım çok az çıktı yatış verdi ama ben istemedim evde cekiyim sıklasınca geliyim dedim dünden beri belimde kasıklarımda ağrım var çatı muayinesinden sonra çok çok az akıntıyla beraber kan geldi bebek hareketleri iyi ama ben dünden beri çok kötüyüm ruhum çekilmiş gibi ama bı turlu sancım cogalmiyo sürekli bı ağrı var yürüyorum plates topunda hareket ediyorum ılık duş aldım ama olmadı napmam gerek çok yoruldum 38+1 hamieyim 2ci gebeliğim ilkinde suni sancı almıştım hiç açılma ve sancı yoktu çok zordu 13 saat sonra doğurmuştum o yüzden korkuyorum yardım edin