Mujdeicel 37+4 haftaya kadar burada bir çok şey paylaşıp bir çok şey aldım. Bebeğimin daha fazla beklemeye sabrı kalmamış ve artık gelmek istiyor. Pazartesi kontrole gittiğimde 100lere çıkan sancım olduğunu öğrendik ama hiç birini hissetmiyordum . Artık hissediyorum 😂 Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin . Saat 8:30 da sezeryan Doğum İçin yatışım yapılacak. Dualarınızı eksik etmeyin . İyi geceler 😍
Umrankement Mujdeicel sezeryani kendin mi istedin acaba yoksa bi problemmi oldu 😐 merak ettigimden soruyorum sakin yanlis anlasilmasin
Mujdeicel Duygue Enesefe FerhanDemir Amin kızlar İnşAllah hepimiz sağlıkla hayırla kavuşuruz yavrularımıza 😍🙏
Mujdeicel Umrankement canım bebeğim biraz iri ayrıca ben de sezeryan istiyordum doktorumla konuştum böyle uygun gördük 😍
Makbuss Mujdeicel yarinda benim ikili testim var Rabbim ikimizede yardim etsn ins guzel haberlerle doneriz evimize sizinde bebeginiz hayrli olsn sag salim alirsnz kucaginiza 😊