zeynepcaliskan 43 gundur adet olmuyorum💁🏼♀️ Doktorum sokturucu ilac kullanma dedi💁🏼♀️ Masaj yapiyorum ve biraz kasiklarim falan agriyor ve karnim da sisti ya..
Semy zeynepcaliskan sorunuz var mı ? Yani o kadar gün adet olmadıysanız karnınız şişer normal. Ne diyelim ki. Doktora gidin.
Sureyya1 zeynepcaliskan bende gecen sene 53 gun sonra adet olmustum bazen olabiliyo birazdaha bekleyin hava degisimi kilo alip verme stres bunlar etkilemis olabilir