Şimdi muayene oldum akşam bebeğin başı basıyordu elime, sancın tutsa iki saatte dogururdun Ama şimdi biraz toplanmış demekki dinlenmen gerekiyormuş dedi, ben hiç dinlenen biri değilim çünkü ☺️ akşama kadar böyle sancım iyi giderse taburcu olup evden tedavi Alicam 🌼 dualarınız sayesinde Çok teşekkür ederim 🌺