CeydaBarak Ceydacım hayırlı olsun öncelikle daha önceki mesajlarını görmemişim. Muğla da düğün öncesi süslerimi beraber yapmıştık kadeh falan öyle diyeyim hatırlarsın beni :) ben de 22. Haftamı yarın bitiriyorum benimde aşağı yerleşimli plesanta fakat dün kontrole gittim ve yukarı çıkmaya başlamış dedi. Bana da şunu yapma bunu yapma demedi sadece yolculuk yasak diğer şeyleri bende internetten araştırıp öğreniyorum. Progestan kullanıyorum ben düşük riskim olmuştu o zaman verdi plesanta aşağıda olduğu İçin kesmedi. Fırsat buldukça ayaklarımı yükseğe koyup yatıyorum. En faydalı şey bu sanırım yapılabilecek. Bozma moralini çoğunlukla çıkıyormuş erken haftalarda olunca inşallah bizim de öyle olacak...