Uscan hiç kullanmadım canım ama baştan çatlamamak için bol su tüketimi önemli vücudu dıştan nemlendirmek dışında içten de nemli tutmak önemli dıştan ise ben lierac kullandım bebek vazelini ve yağı sürdüm karnım çıktı çıkmadı demedim gebeliğin en basından başladım yeni bioil yağ var onu aldım elimdekiler bitti bitiyor diye 37.haftamdayım ikinci gebeliğim ilkinde de çatlamamıştım henüz bunda da çatlağım yok ve karnım çok büyük 35.haftamda 3kiloyu geçmişti bebişim