Varol123 şöyle yaptık biz. Hastaneye gittiklerinde suni sancı verdiler. Açılma vs. Olmadı. Bizde otu koyduk. Yarım saat içinde açılması oldu doğuma aldılar. Yani otu hastaneye doğum için gittiğinizde veya ani bir şeyle doğuma gittiğinizde koymanız gerekiyor ki açılma olsun ve kolay doğum olsun diye