Merhaba hanımlar 36+1 iz, Cook şişkin hissediyorum hareket edemiyor nefes alamıyorum sanki 😩 halbuki 7bucuk kilo aldim çokta değil yani. Geçen gün doktora gittim sezryan günü ördüm 39.haftada aliriz bı aksilik olmazsa dedi 39 haftayı nasıl bekliycem bilmiyorum varmı benim gibi olanlar