Selamlar herkese. Bende ilaç ve iyneyle 2 tane yumurta çatladı. 28 temmuzda çatladı ve biz bu sabah birlikte olduk.25-26 temmuz aralığında da bir gün birlikteliğimiz oldu . Korkuyorum 2 kereyle olurmu sizce? Eşim işten yorgun geliyor ben de sirf çocuk için yaklaşamıyorum. Doktor da 4-5gün birlikte olun dedi(