Sahsinamunhasir Merhaba kizlar bende yavrusuna erken kavusan annelerdenim, erken derken 38. Haftada normal dogum ile.. Sabah siddetli bi karin agrisiyla uyandim lavaboya gittigimde birden su boşaldi ama oyle anlatilan kadar cok degildi su bosaldiktan sonra sancim bi kac dakikaligina dindi. Tekrar siddetliginde yarim saat gecmisti ve artik oturamaz, yatamaz, yürüyemez olmustum. Ve bunlara eşlik eden bide kusmalarim vardi.. eşim vardiyali calistigi icin evde yoktu hemen aradim geldi hastaneye geldiğimizde 7 cm acilmam vardi anestezi uzmani hemen epidurale aldi. Bundan sonrasi tereyagindan kil ceker gibi oldu😄ne bir aci ne bir sanci sadece bos bir ikinma tipki kabiz olmussunuz gibi. Merak edenlere (epidural ignesi oyle cokta anlatilan gibi acitmadi) 9da doğuma girdim 9.40 da ciktim ilk 2 saat ayaklarim uyusuk oldugu icin ustune basamadim. 2 saat sonrasinda tuvalet ihtiyacimdan bebek bezi degismeye kadar herseyi yapmaya basladim. Suan bebegimizle odadayiz bugun kontrol gunumuzdu aslinda meger kavusma gunumuzmus 😘 sütüm de hemen geldi bu arada.. benim dogum hikayem böyle kizlar biraz karisik ve devrik anlatmis olabilirim kusura bakmayin rabbim bebislerinizi sagsalim kucaginiza almayi nasip etsin olmayanlarada hayirli evlatlar nasip etsin insallah
ArifeAhmet Sahsinamunhasir hayırlı olsun canım darısı bize😘☺️ Güzel bir Doğum olmuş Allah herkese böyle Doğum nasip etsin😊 bebeğin kac kilo doğdu ve epidural normal Doğum devlette yapılıyormu acaba ben öyle istiyorum yaparlarmı🙄
Ekoselinakosen Çok güzel hayırlı olsun sağlıkla büyüsün😋 kesi atıldı mı bir de lavman yapıldı mı acaba?
Sahsinamunhasir nesly suanlik oyle bi sikintkm yok bas agrisida olabilecegini soylemisti doktorum oda olmadi cok sukur 😘 benden tavsiye