Plttzhdd Kızlar normalde bel ağrım yoktu ama bugün belim ağrıyor 37.haftadayım doğum belirtisi olabilir mi?
Yasemin_83 Plttzhdd bende aynı durumdayım son 1 haftadır arada şiddetli bel ağrısı oluyor şuan pilates topunda oturdum rahatlamaya çalışıyorum yarın 37 hafta doluyor. Kasıklarımda kemiklerimde ağrı var sanırım doğum iyice yaklaştı