Firdevss167 Kızlar 2-3 test ve detaylı ultrason yaptırdım herşey normal doktorum bu hafta bebek haftasına göre 1 1 buçuk hafta ilerde dedi bir sorun olur mu aceba bu
Bankacianne48 Firdevss167 bnmki 3 hafta ilerde önceki de 2 hafta ilerde gidiyodu 37de doğdu 3330 gr 52 cm olarak
Denizcyc Benim başta 3 gün gerideydi sonra gününü yakaladı. Geçen gittim iki hafta ilerdeydi boyu filan ama son kontrolde her şey haftasıyla uyumluydu. Yani bu durum değişebiliyor sürekli. 2 hafta ileri geri olmasında sorun yok diyorlar 😊
Firdevss167 Denizcyc banada öyle dedi hafif iri uzun haftasına göre dedi doktorum bakalım ne olacak :) sağlıkla doğsunlarda
Firdevss167 Ayseee4238 benim bebiş bir tık iri olacak herhalde bu gidişle :) sağlıklı doğsunlarda gerisi önemli değil