Merhaba kızlar 26 haftalık gebeyim. Sağ bacağıma vuran müthiş bir siyatik sinir ağrısı ile uğraşıyorum sanırım kusursuz geçen hamileliğime nazar değdirdim. Ortopedi uzmanı sadece istirahat önerdi sizde bunu yaşayan veya çözümü olan var mı?
sevgiler 🧡