Kızlar sabah kahverengi akıntım gelmişti dünden beri de sancılarım var son bi kaç saattir 10 dk da bire düştü sancılarım hastaneye geldik açıklığıma baktılar ama ne yazıkki daha 1 cm açıklığım var şuan hastanedeyiz nst de sancılar 100 deydi sancıların 100 de olması iyi mi açıklığım olurmu suyum daha gelmedi büyük ihtimal yarın sabah kontrol edecekler ☺️