GoncaClk Haftamdayim smdilik bı sknti yok ama biraz karnım ağrıyor sizde yaşadınız bu haftalarda normal mi çok korkuyorum,🤦😔
Zeyyyn GoncaClk 9 haftada şişkinlik rahim büyümesi regl olacağımız tarih zamanı hormonlar alışıncaya kadar ağrılar oluyordu hep benimde
GoncaClk asyaebrar Yaa çok teşekkür ederim inşallah öyledir 🤲🌸❤️ hafif regl ağrısı gibi ama o kadar şiddetli değil
Kelebekmadam Çok normal 14.haftada benim hala var regl ağrısı gibi ağrı kanama olmadığı sürece korkma doktor öyle söylemişti
Aysekrblt58 Bende 9. Haftamdayım benımde cok karnım agrıyor progestan kullanıyorum gecende hafıf kanamam oldu kese arkasında kanama var dedı doktor pruloton ıhne ıstedım bırde ondan yaptı