yagmuurry1 benimde ilk hamileliğim 32 haftadayım bende çok korkuyorum. Ve çok korkak bi insanım Sağlık konusunda. Kan bile tutuyor 😄 ama şöyle düşün. Sezeryan çok mu kolay ? Sezeryan her ne kadar bir doğum şekli de olsa ameliyat. Ama normal doğumda çatala çıkıp doğum sonrası bir çok anne ayaklanıyor. ekstra dikiş atılanlar bile yine olsa yine normal yapardım diyorlar genelde. Annem tek avazda doğurmuş mesela. Kayınvalidem aynı şekilde. He sağlığımız el vermez tansiyon vs risk olur direk sezeryan isterim diretmem onemli olan Sağlık her koşulda. Ama insan ikisinden de korkuyor tabi bir de ilk doğum olunca ben şimdiden nişan nedir sancı neye benzer araştırıyorum. Çünkü regl dönemi bile sancım olmaz nedir bilmiyorum