Gamzemirenver Arkadaşlar bugün gündüz çatı muayenesi oldum. 38+4 deyiz. Eve geldim pembelik gördüm küçüktü. Sonra az önce lavaboya girdim ve tekrar gelmiş. Sonra akıntıyla beraber kıl gibi uzun bir kan vardı korktum ne yapmalıyım. Sabahı bekleyim mi
La_Liberte Gamzemirenver anladığım kadarıyla nişanınız gelmiş hayırlı uğurlu olsun inşallah 😊 sağlıkla gelsin yavrucuğunuz 💜
Gamzemirenver teletabi Çok ince beyaz evet sanki öyleydi ya. İnce kıl gibi kandı. Siliyorum peceteyle geliyor bulaşıyor
Gamzemirenver La_Liberte Cidden mi ya şimdi napiyim ki ben sancı mı bekleyim. İlk olucak doktor suyun yada sancın yoksa bekle biraz daha dedi
Bebegimicin1 Gamzemirenver sancin yoksa bekle canim us al temizligini yap temiz degilsen esyalarini konturol et bazen altran muayneden sonra gelebiliyor belki nisandir bilemicem ama bekle biraz agrilarinda olursa oyle git hemen gitme suyun gelirse git ama doktor muayne ederken bisey dedimi acilman var yok diye nisan gelsede bazen hunler ve hafta sonrasinda dogum basliyor o yzuden bekleyin
Gamzemirenver Bebegimicin1 teşekkür ederim bugün kontrol olucak diye temiz bir şekilde gitmiştim ama duş Alicam yinede. Bugün nst yede aldı sancı çıkmadı bakalım bekliyim biraz 🤗🤗
Hb4634 Gamzemirenver bende dün aynısını yaşadım 1 gün boyu devam etti sonra kesildi doktor normal demişti