Merhaba Hanımlar, 2.postum bu ilki aşı ile ilgiliydi buda göbeğimi üst tarafındaki ağrı ile ilgili. Göbeğimi üst tarafı tam göğüs altımda batma gibi değil de değişik bir ağrı var yürürken ayaktayken hatta az önce bi tarafa dönmeye çalıştığımda keskin bi şekilde ağrıdı. Doktora gittiğimde ultrasonla bakıldı ama bişey olmadığı söylendi. Dün evde mutfakta biraz çok ayakta kaldım bide çok eğildim falan ondan olabilir mi dedim doktora olabilir dedi geçmezse acile git dedi. Bide önceki günlere nazaran bebeğin hareketleri azaldı sanki. Çok korkuyorum. Benim gibi ağrı yaşayan oldu mu. Ne yapacağımı bilemiyorum 😏