Merhaba kızlar, 4 gün önce spinal sezeryan oldum. Taburcu olacağım gün doktorum dikiş yerindeki pansumanı kaldırıp bir sprey sıktı , artık duş alabileceğimi söyledi. Forumda herkes su geçirmez banttan bahsetmiş, benimki gibi bir durumu deneyimleyen oldu mı acaba?
Bir de ilk günden beri depend külot kullanıyorum ama hava sıcak malum terliyorum. Sizler kaç gün kullandınız, hala kanamam devam ediyor, mesane pedine mi geçmeliyim