Bestbendis Gebelik zehirlenmesi teşhisi kondu bugün bana 34.haftalığım benim gibi yaşayan varmı kızlar
MuucizeminAnnesii Bestbendis 31 haftalığım bende de başlangıcı vardı ama şuan testler iyi çıktı bol su için, tansiyonunuza dikkat edin kesinlikle . Bebisinizin hareketlerine dikkat edin, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim inşaallah 🤲🏻
tospigim07 Bestbendis 32. Haftada hafif preeklemsi 34. Haftada ağır preeklemsiye çevirdi. 34+3 de acil sezaryene alındım. Bebeğim 1 hafta kaldı yoğun bakımda 32. Haftada ciğer geliştirici vuruldu bebegmde solunum problemi olmadı ama beslenme sıkıntısından kaldı yoğun bakımda korkmayın Allahn izniyle bsey olmaz haftaniz iyi 👍 geçmiş olsun
Mmm333 Benimde ayaklarım çok şişiyor ama tansiyonum normal bende de olabilir mi öyle bir durum nasıl bir test yapılıyor bunu için bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mj
MuucizeminAnnesii Mmm333 İdrar testi veriyorsun canım protein kaçağı diye bir durum var o yükselirse gebelik zehirlenmesi oluyormuş
Mmm333 MuucizeminAnnesii neye gore veriyoruz ben kaç kez doktora söylediysem ödem diyor da ama hiç inmiyor bir ay olucak nerdeyse
MuucizeminAnnesii Mmm333 valla canım benim ödemim çok fazla belli oluyor zaten, bir de tansiyondan şüphe edince direkt tahlil istedi doktor
Bestbendis tospigim07 tşk ederim inşallah bende başlangıç var dedi doktor bakalım pazartesi gidicem hastaneye ne dicek