Pazar günü lavaboya girdiğimde çamaşırimda kan gördüm peceteyle silince yiine kan geldi 11+6 haftalık hamileyim çok korktum hastaneye gittim doktor bebekte bişey yok dedi progestan verdi iki gün sonra kanamam geçti dinlenmeye devam ediyorum kanama yok ama sağ kasığımda ağrım var normal mi çok korkuyorum çok kanama tecrübesi olanlar bana akıl verin nolur