Furkan35
emzirme döneminde tetanoz ve grip aşısı olabilir miyiz? Sonrasında sütü sağmadan direkt bebeğe versek sıkıntı olur mu? Gebelikte yaptırdığım 2 iğneyi 5 e tamamlamak istiyorum öyle olursa 10 sene boyunca hamile de kalsak bir daha iğneye gerek olmuyormuş. Çok da grip olan biriyim ilaç kullanmak yerine öncesinde aşı olsam olur m? Bilgisi olan var Mı?