Murvet_01 32 de mecbur alman lazım çalışır yada çalışamaz diye Ben çalışcağım için 32 de çalışır aldım ama artık çok sıcak diye bugün 36 oldum ve gittim çalışamaz aldım zaten en fazla 37 ye kadar çalışabilrisin. Eğer izine çıkcaksan yine 32 de çalşmaz alman lazım o hafta